Дигитална заводљивост: креирање тока корисничког искуства

Како да ваша кампања или сајт природно воде корисника од знатижеље до куповине — тема је ове епизоде серијала „GoStudy“.

Куповина није један клик, већ низ микрокорака.

Сваки „да“ који корисник изговори на том путу приближава га конверзији.

Ако запне у било којој фази, губите продају.

Кључ је у микроконверзијама:

Привлачан оглас који буди емоцију,

Јасна landing страница са обећањем,

Визуели, рецензије и сведочанства који граде поверење,

Једноставан checkout процес.Смањење броја корака у форми за плаћање са 7 на 3 поља повећава конверзије и до 28%

Мање трења – више куповина.

Више о дизајнирању корисничког пута до куповине потражите на GoStudy.rs.

четвртак, 18. децембар 2025.
12° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом