уторак, 26.11.2024, 07:33 -> 08:53
Извор: gostudy.rs
Како покренути посао са малим буџетом уз дигитална решења
У данашњем наставку серијала о дигиталном предузетништву истражујемо како можете покренути или унапредити пословање уз минималне трошкове.
Ако сте власник бизниса и имате одличну пословну идеју, у почетној фази је важно да смањите трошкове. Постоји дигитално решење које вам омогућава раст у оквиру скромнијег буџета – модел виртуелног офиса. Овај модел је флексибилан и прилагођава се обиму посла, што значи да нема трошкова закупа пословног простора, а сарадници могу радити од куће, што позитивно утиче на приходе.
Ево како то можете урадити у три корака:
- Поставите систем за онлајн рад – Ово подразумева постављање система комуникације. Одлучите да ли ћете користити Viber групе или WhatsApp за брзу комуникацију. Одлучите коју апликацију ћете користити за састанке и дефинишите када и како ћете користити емаил.
- Успоставите место за документацију – Поставите систем за чување докумената који је доступан свим члановима тима. Уместо локалног рачунара, све документе можете чувати на „клауду“, што омогућава лак приступ у било ком тренутку.
- Поставите систем за праћење задатака – Одаберите апликацију за праћење задатака и пројеката како бисте увек имали преглед стања пословања и могли да пратите статус сваког пројекта.
Ангажујте виртуелног асистента који је обучен за рад на даљину и може вам помоћи у организацији посла. Ова особа може бити кључна за ваш успех, а зависно од ваших потреба, виртуелни асистент може помоћи у административним, креативним или техничким задацима.
Одредите колико месечно можете да трошите и ангажујте људе који ће се уклопити у тај буџет. На тај начин, трошкови ће се контролисати и расти у складу са растом вашег бизниса.
Ако сте се заинтересовали, али вам је потребно више информација, посетите бесплатну платформу за дигитално предузетништво на адреси GoStudy.rs. Очекујем вас са још добрих савета!
Коментари