Читај ми!

Кључне речи за успех вашег бизниса

Када претражујете интернет у претраживач, најчешће Гугл, укуцавате неке кључне речи. Претраживач се онда труди да вам пронађе садржај који говори баш о ономе што тражите. Ако сте предузетник изузетно је важно да знате кључне речи које потенцијални клијенти користе јер ће тако најпре доћи до вас. Како да помоћу кључних речи скренете што више људи ка свом бизнису сазнаћете у новој епизоди серијала о дигиталном предузетништву.

Замислите да имате изванредан производ или услугу, али ваши потенцијални клијенти једноставно не могу да вас пронађу.

Чули сте за СЕО, односно прилагођавање садржаја интернет претраживачу најчешће Гуглу.

Решили сте да посветите пажњу овом начину оглашавања, али нисте баш најсигурнији како да одаберете кључне речи.

То је тренутак када истраживање кључних речи постаје значајно.

Рецимо да продајете апарате за кафу.

Речи које ваши потенцијални корисници претражују би вероватно биле: куповина апарата за кафу, продаја апарата за кафу, апарати за кафу цене, и томе слично.

Међутим да бисте ваш сајт, странице и текстове прилагодили тј оптимизовали за ове кључне речи, потребно је да их идентификујете.

То ћете урадити баш кроз истраживање кључних речи.

Ево пар кључних савета како да ефикасно истражите кључне речи за ваш бизнис:

Прво је Разумевање Публике.

Пре него што започнете истраживање, морате разумети вашу циљну публику. Ко су ваши потенцијални клијенти? Које проблеме покушавају да реше? Ово ће вам помоћи да идентификујете кључне речи које су релевантне за њих.

Други савет је да испитате Речи и Фразе.

Користите алате попут Google Keyword Planner-а или Ubersuggest-а како бисте истражили које се кључне речи често користе у претрагама.

Унесите кључне речи које мислите да ваша публика претражује, а затим се фокусирајте на оне које су релевантне за ваш бизнис и имају виши број претрага.

Трећи савет је да анализирате шта ваша конкуренција користи као кључне речи. Такође, размотрите додатне специфичне речи и фразе које могу привући циљну публику са конкретним потребама.

Истраживање кључних речи није само о бирању насумичних речи.

То је процес који захтева дубоко разумевање вашег бизниса и публике. Правилан избор кључних речи омогућава да се успешно позиционирате у претрази.

Ако желите сазнати више о истраживању кључних речи и како их применити за изградњу СЕО-а, посетите нашу едукативну платформу Гоустади на адреси gostudy.rs.

понедељак, 30. децембар 2024.
2° C

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње